SEMOGA PENARIK BECA DIBEBASKAN.

Khamis, 7 Ogos 2008

Pemuda PAS cawangan Rasa berasa sungguh dukacita kerana seorang blogger yang menggelarkan dirinya sebagai penarik beca telah ditahan di rumahnya semalam. Tuduhan untuk apakah beliau ditahan masih samar-samar (dikatakan ditahan atas akta hasutan, tetapi atas hasutan apa?) kerana informasi yang diterima kepada umum tidak sehebat informasi cerita-cerita kes dakwaan liwat ke atas Dato Seri Anwar Ibrahim.

Diharap, seluruh umat Islam di bumi Malaysia ini mendoakan agar rakan blog kita ini dibebaskan dengan serta merta dari tahanan polis. Beliau adalah seorang bapa dan suami, mempunyai isteri dan anak di rumah. Ana secara peribadi rasa dukacita kerana sikap pihak berkuasa menangkap rakyat Malaysia yang bukan penjenayah secara drastik namun penjenayah yang berleluasa di bumi Malaysia ini, masih belum ada yang tertangkap terutama penjenayah2 penculik budak-budak kecil.

Sebagai jemaah Islam, segala perkara yang dilakukan kepada sesiapa di bumi ini dengan cara yang zalim akan kami bangkang sekeras-kerasnya.

0 comments:

 
 
 

Mahu maklumat berkenaan tafsir Al-Quran, Sila klik banner dibawah untuk maklumat lanjut