SALAM HARI JADI KEPADA TUAN GURU ABDUL HADI AWANG.

Isnin, 20 Oktober 2008

Salam hari jadi kepada Tuan Guru Presiden Jemaah Islam Parti Islam SeMalaysia (PAS), Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang daripada Pemuda PAS Cawangan Rasa, Kawasan Hulu Selangor, Negeri Selangor Darul Ehsan.

Kami ingin mengucapkan agar Tuan Guru Presiden dipanjangkan umur agar dapat memimpin jemaah Islam PAS ini agar Islam dapat dimartabatkan di Malaysia khasnya, dan di seluruh dunia amnya. Kami amat mengharap seorang pemimpin yang tegas dan istiqomah di dalam perjuangan menegakkan Islam seperti Tuan Guru Presiden.

Kami akan bersama-sama dengan Tuan Guru Presiden menggenggam bara api untuk menegakkan Islam pada akhir zaman ini.

'Mati di jalan Allah, cita tertinggi kami.'

4 comments:

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah saya shaari dari http://pascawanganbukitsentosa2.blogspot.com mengucapkan selamat panjang umur murah rezeki dan tenang dalam menghadapi cobaan dan halangan dalam perjuangan.

Sudilah link atau baca blog kami dari http://pasanggerikapt.blogspot.com Jadikan blog kami sebagai wadah berita Bukit Beruntung sepertimana pascawanganbukitsentosa sebagai wadah berita Bukit Sentosa

Tanpa Nama berkata...

Saya ada cadangan...kalau boleh pihak tuan terbitkan dalam blog cadangan dalam pilihanraya akan datang supaya di kawasan DUN BTG KALI, kita letakkan calon PAS...Parlimen untuk Keadilan...ok

SAlam, sememangnya PRU12 DUN Batangkali untuk PAS tapi kita yang pilih DUN Hulu Bernam .so dah terlepas.Jadi kalau PAS masih di Hulu Bernam saya sendiri tukar tempat mengundi kat sana.

 
 
 

Mahu maklumat berkenaan tafsir Al-Quran, Sila klik banner dibawah untuk maklumat lanjut