MAKLUMAN PRK BUKIT GATANG.

Rabu, 25 Mac 2009

Sebelum diberikan makluman, PAS Cawangan Rasa ingin mengucapkan takziah kepada Ketua Cawangan PAS Rasa kerana kembalinya ibunda beliau ke Rahmatullah pada tanggal 21 Mac lepas, hari Sabtu 2009. Jenazah telah selamat dikebumikan di perkuburan Kampung Melayu Rasa Tambahan pada jam 12 tengah hari, hari Ahad, 22 Mac 2009. Marilah sama-sama pembaca blog menghadiahkan suratul Fatihah kepada ibunda beliau. Al-Fatihah.

Untuk pengetahuan ahli, pada hari Khamis ini, 26 Mac 2009, selepas isya' di dewan JKKK Kampung Melayu Rasa, satu mesyuarat khas PAS Kawasan Hulu Selangor akan diadakan disana. Ianya berkaita dengan PRK Bukit Gantang. Kehadiran Ketua cawangan dan s.u adalah diwajibkan.

Arahan dari JPN Selangor telah diturunkan kepada Kawasan Hulu Selangor dimana PAS Kawasan Hulu Selangor akan ditugaskan dari 4/4 sehingga 7/4 di PRK Bukit Gantang di UPU Trong Barat.

Kesemua ahli PAS yang bernaung dibawah Hulu Selangor diarahkan agar mengambil cuti pada tarikh berkenaan dari kerja masing-masing agar dapat menjalankan tugas seperti yang telah diamanahkan. Oleh itu, diharap, ahli-ahli PAS Cawangan Rasa dapat beramai-ramai menjalankan tugas di PRK Bukit Gantang untuk memenangkan Islam disana. Kutipan dana bagi PRK ini juga perlu digerakkan oleh setiap cawangan dan cawangan Rasa akan diketuai oleh ketua cawangan dan dibantu oleh bendahari.

Sekian, harap maklum.

s.u

0 comments:

 
 
 

Mahu maklumat berkenaan tafsir Al-Quran, Sila klik banner dibawah untuk maklumat lanjut