MESYUARAT AGONG KE-11 TELAH SELAMAT DILAKSANAKAN.

Rabu, 18 Mac 2009

Alhamdulillah, mesyuarat agong PAS Cawangan Rasa kali ke-11 telah berjaya diadakan dengan jayanya pada Sabtu malam Ahad lepas (18 Rabiuawal/14 Mac). Segala acara yang telah disediakan telah dilaksanakan dengan baik.

Terima kasih diucap kepada Ustaz Wan Shamsudin kerana sudi hadir merasmikan mesyuarat ini di dalam keadaan ad-hoc kerana Hj Abdul Wahid, YDP PAS Kawasan Hulu Selangor tidak dapat hadir disaat-saat akhir. Terima kasih juga kepada ahli-ahli PAS yang hadir ke mesyuarat malam itu kerana ada mereka yang telah mencadangkan untuk balik kampung pada hari Sabtu telah menangguhkannya ke tarikh lain.

Kepada ahli jawatankuasa yang baru dipilih, diharap dapat melaksanakan tugas dengan baik dan lebih efisien agar PAS cawangan Rasa akan menjadi satu jemaah Islam yang istiqomah didalam medan dakwah.

Akhir sekali, PAS Cawangan Rasa diharap akan lebih 'sibuk' didalam menjalankan amanah kerja-kerja dakwah Islaminya dan dapat mematangkan lagi institusi berorganisasinya yang akan mencapai umur 10 tahun pada 31 Mei ini.

s.u

0 comments:

 
 
 

Mahu maklumat berkenaan tafsir Al-Quran, Sila klik banner dibawah untuk maklumat lanjut