SYABAS AJK DAN NAZIR MASJID AL-KHOLIDIAH.

Sabtu, 5 September 2009

Alhamdulillah, dalam minggu ini sahaja, sudah 2 tazkirah berselit bersama solat sunat Terawikh telah dijalankan oleh pihak pengurusan masjid Al-Kholidiah, Kpg Melayu Rasa. Pihak PAS cawangan mengucapkan tahniah diatas inisiatif para AJK masjid untuk melaksanakan sebuah taman syurga di masjid Al-Kholidiah ini pada bulan Ramadhan yang penuh berkat.

PAS cawangan juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada nazir masjid yang memberikan lampu hijau dan juga galakan untuk dijalankan program taman syurga pada bulan Ramadhan ini. Diharap, kerjasama diantara para AJK masjid dan Nazir dapat memeriahkan lagi program dakwah Islami di dalam masjid jamek para jemaah Rasa.



(Dato' Ustaz Ismail Kamus, anak watan Kampung Rasa)

Untuk maklumat, pada hari Ahad, malam 17 Ramadhan, bersamaan 6 September, Ustaz Ismail Kamus akan membuat program Iftar (berbuka puasa) di Masjid Jamek Al-Kholidiah, Kpg Melayu Rasa. InsyaAllah beliau akan menjadi imam juga untuk solat sunat terawikh pada malam itu dan terdapat ruangan untuk tazkirah selepas atau sebelum terawikh.

Para jemaah Rasa dan seluruh muslimin-muslimat di sekitar Hulu Selangor dijemput hadir jika ada kelapangan masa untuk bersama-sama berbuka puasa di masjid Rasa yang barokah ini, insyaAllah.

0 comments:

 
 
 

Mahu maklumat berkenaan tafsir Al-Quran, Sila klik banner dibawah untuk maklumat lanjut