PROGRAM MENJANA DANA DI CERAMAH IR NIZAR.

Jumaat, 11 Disember 2009

PAS Cawangan Rasa telah membuka gerai jualan air bergas Radix dan barang-barangan dari produk Al-Wafi sempena program ceramah perdana Ir. Nizar di Serendah, Hulu Selangor. Keuntungan yang didapati semuanya diinfa'kan ke PAS Cawangan Rasa.


Gerai PAS Cawangan RASA. Halal lagi toyyibah. Semua keuntungan diinfa' kepada PAS

Cawangan.Ketua Cawangan dan Setiausaha PAS Cawangan Rasa telah dipertanggungjawabkan untuk menjaga gerai itu dari mula hingga akhir.

Walaupun kerja membuat gerai ini adalah secara ad-hoc kerana kesuntukan masa, ketua, setiausaha dan bendahari cawangan telah berbincang pada hari Jumaat di masjid Darul Quran untuk membuat persediaan gerai ini. Ketua Pemuda juga telah meminjamkan khemahnya untuk digunakan untuk gerai ini. PAS Cawangan mengucapkan terima kasih.

Diharap, gerai ini akan beroperasi sekali lagi untuk bukan hanya menjalankan aktiviti menambah pendapatan cawangan, tetapi menjadi pelopor kepada cawangan-cawangan lain agar berkecimpung didalam arena berniaga di program2 ceramah PAS yang mendatang untuk menambahkan dana dan juga mempromosikan cawangan masing2 kepada masyarakat.

0 comments:

 
 
 

Mahu maklumat berkenaan tafsir Al-Quran, Sila klik banner dibawah untuk maklumat lanjut