LOKALITI RASA INSYAALLAH MASIH BERSAMA PAKATAN RAKYAT.

Ahad, 3 Januari 2010

Semalam telah diadakan makan malam bersama Dato Seri Anwar Ibrahim di bumi Rasa. Tahniah diucapkan oleh PAS Cawangan Rasa kepada PKR Hulu Selangor. Tahniah juga kepada pihak Pakatan Rakyat kerana prihatin dengan masalah penduduk Rasa yang baru terlibat dengan kecelakaan kebakaran tempoh hari sehingga EXCO telah turun ke Rasa menemui mangsa yang terlibat.

Diharap, pihak Pusat Khidmat Masyarakat DUN KKB akan menggunakan laporan yang dibuat oleh PAS Cawangan Rasa sebagai rujukan. Kerana terdapat rungutan daripada 'tuan kedai' bahawa pihak lain selain PAS cawangan Rasa tidak langsung menziarahi mereka, hanya menziarahi mereka yang menyewa rumah kedai itu. Alhamdulillah, pihak kami tidak terlepas pandang dengan bantuan Naib YDP PAS Kawasan, Hj. Idris Ahmad.

Selepas kebakaran itu, pihak kampung Chuang telah mewujudkan satu pusat khidmat JKKK Kampung Chuang di tengah-tengah pekan Rasa. Tahniah diucapkan. Semoga dengan segala tindakan ini, akan melancarkan perjalanan kerja untuk masyarakat dari pakatan rakyat.

Jika kerja ini berterusan, maka PAS Cawangan Rasa yakin, jika adapun terdapat PRK di parlimen Hulu Selangor, maka lokaliti Rasa insyaAllah tidak mempunyai masalah untuk mengekalkan kemenangan Pakatan Rakyat.

0 comments:

 
 
 

Mahu maklumat berkenaan tafsir Al-Quran, Sila klik banner dibawah untuk maklumat lanjut