MOHON BERBICARA.

Ahad, 17 Januari 2010

Sempena tahun baru, hari baru, semangat baru, blog PAS Cawangan Rasa telah berubah wajah. Semenjak Dato Seri Najib dan Dato Seri Muhyiddin telah datang 'menyerang' Hulu Selangor, maka alhamdulillah, semangat untuk berjuang kembali kepada tahap maksima. Sebelum ini kita berjalan seperti laju sebuah kereta hendak mencari parkir, namun hari ini kita berjalan selaju kereta BMW diatas lebuhraya Jerman yang tiada had limit laju.

Kepada sesiapa yang memblog blog PAS Cawangan Rasa ini samada dari pihak PAS dan Pakatan Rakyat, dari pihak UMNO Barisan Nasional, dari pihak yang neutral, penduduk Rasa samada kampung atau taman dan juga kepada SB-SB di Hulu Selangor terutama di Rasa, maka selamatlah membaca dan terimalah seadanya isi kandungan yang terkandung didalam blog ini.

Segala perancangan yang tidak baik yang sedang dan akan dibuat di sekitar UPU Bukit Rasa, Pekan Rasa, Jalan Kuala Kali dari pihak BN, maka blog ini dengan rela hati akan mendedahkan satu per satu untuk dipertontonkan kepada rakyat.

Sekian wassalam.

0 comments:

 
 
 

Mahu maklumat berkenaan tafsir Al-Quran, Sila klik banner dibawah untuk maklumat lanjut