JOHOR DIMASUKI ZIONIS, KESIAN,.....

Jumaat, 23 Mei 2008

Petang semalam, blog tidak boleh diakses, berulang kali dicuba memasuki http://www.blogger.com/, tetapi tidak kecapaian. Pagi ini, barulah dapat masuk. Barulah boleh meluahkan perasaan yang terpendam selama 2 hari, pendaman cerita zionis sudah masuk Johor.



(Ini dia syarikat pro-zionis yang akan memasuki zon Iskandar Malaysia, Johor)



Hantu raya, itulah ungkapan paling sopan yang boleh diluahkan kepada kerajaan BN Malaysia apabila mendapat tahu bahawa, sebuah syarikat yang bernama Halliburton dengan anak syarikatnya Halliburton Manufacturing and Technology (M) Sdn. Bhd. akan memasuki zon WPI atau nama barunya yang telah 'dinaik taraf' oleh Pak Lah dengan nama Iskandar Malaysia (IM).

Ahli Parlimen Jerlun, iaitu anak kepada Tun Mahathir, Mukhriz telah membawa perkara ini di parlimen dan juga ahli Parlimen Marang, Tuan Guru Hj. Abdul Hadi Awang, telah menanya soalan yang sama di parlimen. Mengapa kerajaan BN Malaysia dengan rela hati atau dipaksa rela oleh Amerika untuk membenarkan syarikat Halliburton ini memasuki zon IM.

Kepada mereka yang tidak tahu, syarikat halliburton ini adalah sebuah syarikat pro-zionis yang mendapat keuntungan berbilion US dollar akibat peperangan yang berlaku di Iraq, samada perang Iraq tahun 1990 dan juga perang Iraq tahun 2003. Syarikat ini mendapat tender terus daripada US Military untuk beroperasi menggali minyak, membaiki perigi minyak dan menghantar minyak di negara umat Islam Iraq.

Syarikat ini adalah syarikat awam yang pertama di dalam sejarah Amerika mendapat tender terus daripada US Military. Pelik bukan. Setelah umat Islam dibunuh dengan kejam lagi zalim, kemudian negaranya dijajah, kemudian tentera Amerika menghantar satu syarikat yang bernama Halliburton melalui anak syarikatnya KBR (Kellogs, Brown & Root) untuk mencuri minyak yang berada di negara umat Islam itu.



(Ini dia sebahagian 'board of director' yang menjadi jutawan kerana pembunuhan umat Islam di Iraq. Laknatlah mereka-mereka ini)


Syarikat ini juga diberi kebenaran untuk mengupah askar-askar upahan untuk mengawal aset-aset syarikat ini di Iraq, dan askar upahan inilah yang dengan kejam membunuh sesuka hati umat Islam di Iraq, samada lelaki, perempuan, orang tua dan kanak-kanak. Inilah dia perkara celaka yang sedang dan masih dibuat oleh syarikat ini di Iraq.

Sebenarnya, syarikat pro-zionis ini telah lama memasuki pasaran di Malaysia. Ia juga pernah menjalin kerjasama membuat projek fasaliti LNG di Sarawak pada tahun 2000 dahulu. Melalui konsortium Kellogs & Root, mereka telah mendapat projek US1.5bilion dengan syarikat tempatan Malaysia LNG TIGA Sdn. Bhd. untuk melaksanakan projek LNG ini. Konsortium ini juga terdiri daripada syarikat Kellogg Brown & Root and JGC Corporation, bersama dengan Sime Engineering Sdn. Bhd. (Malaysia), Kellogg (Malaysia) Sdn. Bhd. dan JGC (Malaysia) Sdn. Bhd.

Malah pada 1995, lima tahun selepas perang pertama Iraq, syarikat M.W. Kellogg (sekarang Kellogg Brown & Root) bersama JGC consortium telah membina MLNG Dua plant, di Bintulu, Sarawak.

Oleh itu, dimanakah sensitiviti parti UMNO yang memerintah Malaysia ketika itu dan juga ketika ini yang tanpa ada rasa bersalah dan berdosa bersekongkol dengan sebuah syarikat yang mendapat keuntungan dari pembunuhan umat Islam Iraq. Dimanakah dia hati nurani UMNO ini? Tiada hati perutkah pemimpin-pemimpin UMNO yang sedang memegang kuasa ini.

Inilah dia hati nurani UMNO yang sebenarnya yang memang sudah busuk dan kotor dengan RM, RM dan RM. Sanggup bekerja sama dengan Halliburton untuk meraih keuntungan sementara dunia. Maka, dengan ini, adalah menjadi kewajiban untuk semua umat Melayu untuk keluar dari dosa dan noda parti UMNO ini dengan semua umat Melayu untuk keluar daripada UMNO seperti Tun Mahathir sedang lakukan sekarang. Bertindaklah dengan iman dan taqwa.

0 comments:

 
 
 

Mahu maklumat berkenaan tafsir Al-Quran, Sila klik banner dibawah untuk maklumat lanjut