DR. ZAINAL ABIDIN AHMAD MASIH BERNAFAS SEGAR.

Selasa, 19 Januari 2010

Terkenang semasa dahulu : Cikgu Shukor bersama Dato Dr Zainal di hari pencalonan PRU 12.

Baru sebentar tadi, s.u PAS cawangan mendapat jemputan perkahwinan anak perempuan ahli Parlimen Hulu Selangor pada Sabtu depan, 30 Januari 2010. Kami di pihak PAS Cawangan Rasa bersyukur dan terharu atas jemputan ahli parlimen berkenaan.

Terharu kerana beliau masih ingat kepada kami, Cawangan yang kecil bersendirian berjuang habis-habisan di UPU Bukit Rasa, dan gembira kerana mendapat tahu Dr Zainal masih lagi mampu menjalankan tugas sebagai ahli Parlimen.

Kata-kata dan seperti juga doa-doa yang jahat oleh pihak UBN agar Dr. Zainal cepat meninggal dunia amatlah dikesali oleh kami. Sepatutnya, kita sebagai umat Islam perlulah mendoakan kesejahteraan kepada para pimpinan yang lebih-lebih lagi mewakili Hulu Selangor sebagai ahli Parlimen.

Cakap-cakap pilihanraya kecil akan berlaku di Hulu Selangor sepatutnya tidak perlulah digembar-gemburkan kerana Dr. Zainal masih lagi 'bernyawa' dan insyaAllah akan bertambah sihat selepas program kenduri-kendara perkahwinan anaknya selesai tidak lama lagi. Jika ya pun ada PRK, yakin sangatkah UBN untuk menang?......

1 comments:

salam teruskan perjungan anda, permohonan dari saya, boleh linkkan blog saya di sini untuk melebarkan lagi dakwah Islam kepada semua umat malaysia yang sekian jauh menyimpang dari ajaran Islam, semoga Allah memberikan rahmat kepada anda yang sudi bekerjasama dengan saya.

http://ustaznoramin.blogspot.com

 
 
 

Mahu maklumat berkenaan tafsir Al-Quran, Sila klik banner dibawah untuk maklumat lanjut