SPEAKER CAP AYAM DEWAN RAKYAT MALAYSIA

Khamis, 6 November 2008

Kini, kami dari pemuda PAS Rasa dengan rasminya menggelar Speaker cap ayam Parlimen Malaysia dengan gelaran Tan Sri Penjahat Amin Tidak Mulia. Kami amat membenci secara jelas dan nyata lagi berasa jijik dan terhina memiliki seorang manusia yang sungguh bodoh sombong menjadi Speaker Dewan Rakyat Parlimen Malaysia seperti beliau.

Diharap, sebagai pengajaran sejarah Malaysia, beliau dijadikan sebagai simbol Speaker dewan rakyat yang tidak patut dicontohi dan sebagai kesilapan yang besar lagi memalukan kerana memiliki Speaker yang sombong tetapi tiada IQ seperti beliau.

2 comments:

armouris berkata...

saya adalah penyokong dan pendokong PAS.

anda membawa label PAS dalam blog ini. apa yang ditulis oleh anda di atas - menukar nama (penjahat) beliau - pada pendapat saya yang jahil agama ni, adalah tidak selari dengan akhlak Islam.

kritik apa yang dilakukan, kritik/berhujah dengan baik dan berhikmah. jangan kritik peribadi, terutamanya memainkan nama orang.

harap boleh print apa yang anta tulis ni, tunjuk kat 10 orang ustaz (YANG NEUTRAL), tanya adakah betul atau salah dari segi akhlak. kalau majoriti kata tak salah, then SAYA LAH YANG SALAH!!!!

-----------------------
Derma Masjid Tok Guru
Antioksidan Bantu Cegah Katarak
Your Guide to Better Sleep

Tanpa Nama berkata...

Asalkan tidak disebut 'bloody bastard'. Mungkin kerana isu ini mereka membuat stand demikian.

 
 
 

Mahu maklumat berkenaan tafsir Al-Quran, Sila klik banner dibawah untuk maklumat lanjut