KETUA TAK PERGI, SEMUA TAK PERGI LE NAMPAKNYA.

Jumaat, 13 Jun 2008

Ana tak dapat pergi demo hari ini. Kecewa lagi sedih rasanya. Tetiba di pejabat ada kursus 5s dari 9.30 hingga 12.30. Disebabkan ana tidak pergi, yang lelain pun tiada lah kudratnya hendak pergi. Maafkan ana. Tapi takpe, kita tunggu 5 Julai.
Selain tu adalah nak cerita sikit, ada sorang berkata namanya jdm rasa - siapa dia ye? masa kempen dulu ada menolong di Rasa ke? Yelah, yang bertungkus lumus buat kerja ahli PAS belaka, tetiba ada jdm ni pulok tuduh2 ahli PAS ada main tikam2 belakang. Puak UMNO ke rasanya atau musuh dalam selimut?
Yang jadi PACA untuk UPU Bukit Rasa pun ahli2 PAS belaka. Masa peristiwa tutup pintu sekolah paksa Ketua tempat mengundi saluran 2 iaitu siCikgu Aziz tanda tangan borang 14 kawan kita si JDM ni ada ke? Atau baru muncul selepas menang?

4 comments:

jdm rasa berkata...

kah..kah..bro,jgn kate kat pintu pagar...wkt awl2 si aziz tu smp sek,Rasa pun aku ade,nape? tak caye?.
Tak pe lah,tak kenal aku pun tak pe,itu tak penting.Musuh dlm selimut?.Itu ko kene cari,nak minte aku tunjuk? bolih,ade kn perjumpaan dgn ahli2 pas Rasa.Nanti aku tunjuk sape yang undi 2,0 n sape yang undi 1.1(1 undi parlimen 1 undi adun,atau pun satu undi utk org kg)Tak ade makne nye deme ni ngaku ahli pas klu undi 1.1

padeil_86@yahoo berkata...

tkbir.... tak dapat pegi demo tu xpe bro,tp jgn trlepas pegi friday ni kat shah alam .kte jmpe kat sna ajak pemuda2 rasa smua pegi,hmbo tnggu smua org kg hmbo kat sna k hehehe hmbo ni slah sowg ank pak sahak bro,hmbo brjuang scara senyap je hihihi

jazilan berkata...

Assalamualikum....saya tak kenal sape jdm rasa ni tp saya nak minta En.Blogger tahu sbb Ketua PKR Rasa (Adnan Manap) atau Ketua kampung yang baru ni akan menghitamkan perjuangan kita....saya bukan 'anti Adnan' tp saya mmg mengenalinya dalam UMNO lg setiap apa yang dibuat mesti bermotifkan sesuatu...harap En Blogger boleh tegur Saudara cikgu Nasha kerana hubungan baik dia ngan Adnan akan mengakibatkan imej pakatan tercalar...krn kontrak2 pbt akan terlepas pada Adnan....satu sumber mengatakan sekiranya Adnan mendapat kontrak di dalam PBT satu laporan BPR akan dibuat...tolong sampaikan pada Cikgu Nasha jangan dekatkan diri dengan Adnan Manap kerana satu tindakan yang membawa padah...

Tanpa Nama berkata...

aduh duh duh ..
huh.. cerita pasal si denan ni.. dye anak haram kn? berbinkn manap (arwah) je.. anak haram cine mca atau gerakan. kekayaan yg dye ade skg semua duit rasuah.. perasuah no wahid di rasa!! skg masuk keadilan pasal frust ngan isa kelubi haha
aku tabik kalo korg berani report sprm kes dye ni.. lagi 1 denan celake ni kuat maen bomoh, mcm3 tangkal dye pakai!!! aku dengar mak angkat dye (cik) pon dye dh buang, dulu kononnyer anak soleh

 
 
 

Mahu maklumat berkenaan tafsir Al-Quran, Sila klik banner dibawah untuk maklumat lanjut